見招拆招

面對性要求要見招拆招


最近,報章上報導了一則新聞:一名中五男生阿偉(假名)與一名年僅十二歲的學妹阿玲(假名)拍拖。某日,阿玲在放學後到地鐵站與阿偉見面,期間二人情不自禁擁吻起來,繼而在梯間發生性行為。事後,阿玲被証實懷孕,最後誕下一名女嬰。東窗事發後,阿偉隨即被拘捕,女嬰則交由社會福利署監管。在保釋候審期間,阿偉仍不知悔改,再與另一名十二歲的女童在祖母住所梯間發生性行為,女童因擔心懷孕,遂將事件告訴老師,最後阿偉再被拘捕。

以上的事件只是冰山一角,若父母發現子女踏入青春期開始拍拖,應該教導他們:倘若拍拖必須互相設下「親密行為」的界線。當對方提出性要求時,便要懂得見招拆招:

1. 「施壓法」
出招:如果你真係愛我,就應該同我上床!
拆招:如果你真係愛我,你就唔好逼我做我唔想做嘅事!不如你陪我落街食啲嘢啦!
2. 「引誘法」
出招:我知你都想試下,唔好咁扭扭擰擰啦!
拆招:如果我真係想試,駛乜蹝氣同你拗(隨即起身)。我落街飲杯嘢呀…
3. 「威迫法」
出招:嗱!如果你唔肯,即係唔愛我,我就搵第二個!
拆招:我覺得你咁講好自私,好唔尊重我,你真係愛我?!(起身走)
4. 「情聖法」
出招:既然你又咁愛我,我又咁鍾意你,不如我地試吓…
拆招:我地未成年架!會坐監架!

紓解性衝動的方法是飲杯冰水、看一齣喜劇或者沖凍水涼,父母亦必須告訴子女:未成年性交不但犯法,還會導致悔恨終生的悲劇。


護苗基金社工 黃婉明姑娘

沒有留言: